Gode råd til dig, der har en virksomhed med meget kundekontakt

Posted by Redaktør on
Gode råd til dig, der har en virksomhed med meget kundekontakt

Der er gode råd at hente, hvis du har en virksomhed med meget kundekontakt. Der er meget at holde styr på, når der er kundekontakt i en virksomhed. Der skal f.eks. bookes møder, følges op i forhold til aftaler og så selvfølgelig virksomhedens kerneopgaver.

Uanset om din virksomhed lever af at sælge produkter, varetager konsulentfunktioner eller andet, så er der hjælp at hente til firmaet, så det hele kan løbe mere rundt.

Overlad mødebookning til et firma

Noget af det, som faktisk tager relativt meget tid, er at booke møder med kunderne. Når der bookes møder, handler det ikke alene om, at skrive noget i en kalender. Der skal findes et tidsrum, hvor både sælger/ konsulent og kunden kan. Der kan opstå afbud fra kundens side, så der igen skal bookes et møde. Det kan i sidste ende komme til at tage lang tid, specielt hvis man booker møder til konferencer eller andre events, hvor der er mange deltagere med.

Dine konsulenter bruger oceaner af tid på noget, som i virkeligheden ikke er deres kerneopgaver. Frigiv den tid, det tager at booke møderne, til noget som faktisk batter noget for jeres firma. Det kan gøres nemt ved at bestille en ekstern partner, til at varetage de funktioner. Se mere på https://partnerdialog.dk/, hvor du kan lære mere om Partner Dialogs mange fordele.

mødebooking

Hvilke fordele er der i at bestille andre til mødebookning?

Udover den åbenlyse fordel, som tidligere er nævnt, at konsulenterne/ sælgerne får frigivet tid, så er der mange andre fordele forbundet med at overlade mødebookning til andre. Det kan være en stor fordel at overlade mødebookning til andre, da effektiviteten i, at der sidder nogle med lige præcis de opgaver gør, at det bliver nemmere for kunderne at bestille tiden.

Konsulenterne vil typisk være i møder selv, være på farten eller varetage andre opgaver i løbet af dagen. Det kan i sidste ende betyde, at nye potentielle kunder kan gå tabt, da de ikke kommer igennem første eller anden gang. Det kan betyde meget for din virksomheds samlede salg, at der sidder nogen fast ved telefonen til at varetage lige netop det.

Udover at booke selve møderne, er det også lige præcis kundekontakten, som Partner Dialog er særligt gode til. De er professionelle i, og har mange års erfaring med at skabe stabile og langvarige kunderelationer. Du overlader derfor ikke bare opgaven til en tilfældig, men til professionelle og kompetente medarbejdere, som kan hjælpe kundefokuserede virksomheder med at opnå deres salgsmål. 

Andre gode fordele ved Partner Dialog

Der er så mange gode fordele ved Partner Dialog, som du med fordel kan se nærmere på. F.eks. kan Partner Dialog hjælpe dig med at få foretaget analyser, som er fundamentet for enhver ny strategi. Partner Dialog har et team ansat, som varetager leadgenerering, som har store fordele, hvis du skal have nye kunder. Teamet sikrer, at kundens forventninger og din virksomheds produkter lever op til hinanden. Se mere på hjemmesiden, hvor du finder endnu flere spændende fordele ved Partner Dialog.